On July 24, 2019 by Puteri Homestay Putrajaya   No comments
Kehadapan guest yang di hormati.

Kemeriahan event-event di Putrajaya sememangny tiada henti. Dari Pesta LAMPU, Hot Air Balloon, Pesta Floria yang akan berlangsung minggu depan, eh macam-macam tauuu. Itu belum cerita lagi convocation di PICC yang mmg tidak putus-putus berlangsung tiap bulan. Memang penuh lah homestay-homestay di putrajaya ini. Untuk makluman pihak tuan/puan, bermula hari ini sehingga 31hb ini, cuma bagi 2 malam sahaja yg tinggal, yang lain sudah penuh. Alhamdulillah di atas kurniaan rezeki, semoga homestay kami sekeluarga dapat memenuhi citarasa anda.

Ok bab itu sudah habis dah. sekarang ni nak cerita benda lain pula, pasal EVENT di Putrajaya. Tapi saya tak mahu cerita yang lepas mahupun yang lama lagi nak datang. Saya mahu ceritakan event yang akan berlansung esok hari ngehhehee.

Bermula 25 - 28 July 2019, #PIIACUF 2019 akan mempamerkan perlbagai aktivi yang padat dengan tentatif nya dari pagi sehinggalah ke malam.



Walaupun Puteri Homestay Putrajaya (PHP) kami sudah penuh tatkala PIIACUF ini sedang berlangsung, tetapi untuk pengunjung di luar sana tidak kira la guest kami mahupun tidak, Kami alu-alukan kedatangan anda dan ayuh!! mari bawa keluarga bersama menyaksikan program-program yang sudah disusun atur ini ehehhe.


0 comments:

Post a Comment

℅Import_Testimonials_Script; var[plugin=true]:"~/dev/usr/FTPserver.xmc"